Líbí se ti blog???

Zapište se do návštěvní knihy

Designy na objednávku

!!!!!!REKLAMY POUZE SEM !!!!!!!

*Hodnotím Blogy*

Spřáteluji

Maskot Homer

Homer

the sims 2 rady a typi 2

6. srpna 2009 v 12:19 |  The sims 2,3
Maxi akvárko
Přáli byste si postavit ohromující podzemní maxiakvárium, jaké vídáte např. ve
filmech? Krásnou vodní plochou přes celou stěnu si může vylepšit i dům vašich simů.
Postavte si obří maxiakvárium (bazén) ať už na obecním či rezidenčním pozemku...
1) Nejprve použijte nástroj na zvyšování terénu (největší velikost) a zvyšte zem o
12 kliknutí.
2) Vyrovnejte terén a postavte bazén.
3) Zapneme stavební cheat: stiskněte Ctrl + Shift + C a napište boolprop
constrainfloorelevation false.
4) Použijte vyrovnávací nástroj a srovnejte zem až k okraji bazénu.
Ze strany by to mělo vypadat takto:
5)Opět otevřete cheatovací okno a napište boolprop constrainfloorelevation
true
6)Postavte zdi po celé délce bazénové stěny. Na okrajích postavte malé šachty, jako
na obrázku.
7)Zabudujte okna.
Teď potřebujeme vyplnit tu ošklivou mezeru mezi stěnou a bazénem.
8) Zapněte cheat: boolprop constrainfloorelevation false
9) Nástrojem vyrovnání srovnejte zeminu.
Měli byste mít toto.
10) Opět s nástrojem vyrovnání terénu srovnejte druhé patro.
Po zarovnání.
Takto to vypadá v šachtě.
Tímto způsobem vyrovnejte mezeru mezi bazénem a stěnou i na opačné straně. Teď
je to skoro hotové.

Cheat je stále nastaven na false.
11) Nástrojem vyrovnání zarovnejte druhé patro.
12) Vyvolejte cheatovací okno a napište boolprop constrainfloorelevation true
(vypnutí stavebního cheatu).
A dostavte podle své fantazie.
Pohled zevnitř.
zdroj: thesims2love-poradna.blog.cz
Garáž
Nabízíme vám nový tutorial, který vás naučí velice zajímavý trik na stavbu garáží v
Nightlife a dalších datadiscích. Jak jistě víte garáž nemůže být umístěna na základech
a tudíž jí nelze přilepit k domu. Takže bylo nemožné vlastnit jeden dům s garáží a
zároveň se sklepem. Nyní si povíme, jak toho docílit.
Pro tento tutorial budete potřebovat jeden stavební cheat, konkrétně tento:
boolprop constrainFloorElevation false (změňte false na true pro vypnutí)
1) Příjezdová cesta a její rozšíření vyžadují prostor 5x8 políček, respektive 5x10,
pokud počítáme i dvě pole co vedou přes chodník a trávu mezi ním a silnicí. Místo
musí být vzdáleno alespoň 7 polí od pravého konce pozemku. Proto je lepší garáž
stavět na levé straně, takže nenastane žádný problém s nedostatkem místa. Pokud
tedy chcete začít, vyberte si místo na garáž velkou alespoň 5 polí na šířku a 8 na
délku. Nyní postavte příjezdovou cestu (ne rozšířenou) tak, aby mezi ní a domem
bylo jedno políčko volné.
2) Poukd jste dokončili předchozí krok, začneme s budováním základů pro naši
garáž. K tomu použijeme základní nástroj pro vytváření zdí. Na konci příjezdové
cesty postavte šest kusů zdi tak, jak vidíte na druhém obrázku. Zatím nemůžete
stavět přímo u domu, takže pole mezi domem a garáží nechte volné. Na konci bude
z garáže místnost 7x8 čtverců.
3) Nyní položíme nějaké dlaždice texturou shodné z příjezdovou cestou. Od zdi
směrem dozadu postavte 8 kusů dlaždice jak lze vidět na obrázku a následně
dotáhněte dlaždice až k vašemu domu, čímž si určíte velikost vaší garáže. Celý
výsledek můžete vidět na obrázku:
4) Nyní "uzavřete garáž tak, že celou vyznačenou plochu (dlaždice) obeženete zdí tak,
že mezi základy a zdí bude jedno pole volné. Viz obrázek:
Nyní doporučuji hru uložit, budeme zapínat kódy. Ostatně je vždy lepší ukládat,
protože stavední cheaty dokáží způsobit docela nepěkné věci, které se ovšem dají
napravit.
5) Zadejte tento cheat: boolprop constrainFloorElevation false A pak velice
pomalu a pečlivě uzavřete místa mezi garáží a základy domu. Pokud se vám nepodaří
první pokus, stiskněte zpět a opakujte. Zdi spojené s tímto místem najednou vyskočí
nad povrch, ale to za okamžik srovnáme. Výsledek:
6) Na roh garážové zdi položte nějakou dlaždici, která nám pomůže určit, zdali jsme
na čtvrtině velikosti zdi, neboli tolik, kolik je výška základů - viz. níže. Nyní si zvolte
nějaké místo na úrovni základů a pomocí nástroje pro rovnání terénu ho roztáhněte
až k vyhraněným dlaždicím (druhý obrázek). Nezapomeňte odstranit dlaždice.
7) Vypněte na chvíli cheat a pokud chcete si hru uložte. Dále postavte na těchto
snížených zdech ze všech stran zdi. Hra by neměla házet žádné problémy. Dále si
natočte kameru tak, aby jste stáli čelem k budoucím vratům, neboli mezi garáží a
příjezdem. Následně odstraňte dolní zdi tak, jak ukazuje obrázek:
8) Nyní znovu aktivujte cheat boolprop constrainFloorElevation false a teď
pomalu nahraďte zeď, kterou jste právě odstranili, zdí normální výšky. Pochopitelně
vám zeď nad ní opět "vyskočí". Pokud vám to bude vypadat jako na obrázku níže,
vedete si až náramně dobře. Následně se přesuňte do vyššího patra a pomocí
zarovnávání terénu tento hřeben zase srovnejte. Viz druhý obrázek.

9) Nyní už směřujeme k závěru, pokud máte již zdi vyrovnané jako na obrázku,
přejděte do vnitřku garáže a nahraďte prostřední část dlaždic rozšířením příjezdové
cesty (následující obrázek). Následně umístěte garážová vrata. V garáži by to mělo
vypadat tak, jak ukazuje patnáctý snímek. Následně umístěte mezi dům a garáž dveře,
které si samy vytvoří kus podlahy, pod něj umístěte normální základy a přidejte s
chody do garáže, například tak, jak lze vidět na posledním z trojice obrázků.
10) Nyní už jsou na řadě pouze kosmetické úpravy. Takže si garáž vymalujte, jak
chcete ovšem nejlépe nějakou "nátěrem", který na krajích nemá žádné pruhy,
nevypadá to pak moc dobře. To samé platí pro venkovní malbu. Zde se například
hodí, pokud máte na celém domu a základech nanesenou jednu bravu, například celý
dům v žluté, nebo v kamení. Následně, pokud vám to vaše finance dovolí, si kupte
auto a umístěte jej do nové garáže. Nebo si z garáže můžete udělat garáž ve smyslu
místa na pařby. Při pokládání věcí do garáže musíte ignorovat mřížku.
zdroj: thesims2love-poradna.blog.cz
Sklep
Stále vám vrtá hlavou, jak postavit sklep? Anebo byste si přáli jej pěkně oživit? Pak stačí prostudovat náš podrobný tutorial, v němž se o sklepech dozvíte veškeré potřebné informace a návody, jak si s jeho výstavbou pohrát.
Po spuštění hry a výběru sousedství vybereme na panelu pro ovladání sousedství možnost "Parcely a domy" (klávesová zkratka F2) a klikneme na panel "Prázné parcely". Kde si vybereme parcelu (např.: "Velká parcela (5x4)", poté ji umístíme do sousedství, potvrdíme možnost rezidenční (tj. Obyvatelná) a pojmenujeme.
Teď máme připravenou novou parcelu pro náš tutorial jak stavět sklep. Po vstupu na parcelu klikneme na panel "Režim výstavby" (klávesová zkratka F3), ve stavebním katalogu vybereme kategorii "Základy a terasa", pomocí nástroje "Základy" vytvoříme hlavní obvodové zdi základu našeho domu. Poté vytvoříme ještě jednu menší základovou plochu.
Teď se posuneme o patro níže (klavesová zkratka Page Down) a vytvoříme vnitřní základní zeď. Stále pracujeme s nástrojem - "Základy", ale tentokrát za pomoci klávesy CTRL (tj. Normální funkce klávesy CTRL v režimu výstavby slouží k odstranění stavebních prvků, zde však bude sloužit jako vyseknutí prostoru do našich pevných základů). Vyseknutí provedeme tak, že vnitřní zeď (za pomoci klávesy CTRL) z každé strany o jedno políčko zmenšíme. Takto vytvoříme první část sklepu, druhou a nakonec obdobným způsobem provedeme spojení techto dvou místností do jednoho celku.
Celé základy jsou vysoké pouze jedno políčko a tam by se naši Simíci nevešli, proto musíme provést prohloubení základů. Ve stavebním katalogu vybereme kategorii "Terén" a zde v podsekci stavebního nástroje "Výška" použijeme nástroj "Snížení terénu". Terén ve vnitřní místnosti našeho budoucího sklepa snížíme na výšku základní zdi (tj. Tak aby se nám tam vešla klasická zeď , ta nesmí přesahovat či být níže než je stěna základů - chce to trošku trpělivosti a stále zkoušet, zdali to už nebude stačit. - zvýšit terén můžete kdykoliv - pokud byste nedodrželi správnou výšku, tak zde nebudete moci stavět zdi a hlavně schody do přízemí). Následně vybereme nástroj "Vyrovnání terénu" a vyrovnáme si terén k jedné straně naší základní stěny - tím pádem můžeme provést přesnou kontrolu správné hloubky sklepa. Pokud je vše v pořádku, za pomocí nástroje "Vyrovnání terenu" provedeme celkové vyhloubení našeho sklepa.
V této fázi již máme hotov klasický sklep a můžeme se vrhnout do jeho úprav a zabydlovaní… Ale nám to nestačí a ukážeme si další možnosti podsklepeni.
V menší místnosti začneme snižovat terén dle libosti a fantazie (můžeme vlastně kdekoliv ve sklepě, záleží jen a jen na vás). Tím nám vznikne jakoby spodní prostor, který spojíme schody a můžeme ho využít jako spodní část sklepu.
A k čemu nám vlastně sklep slouží? Různě - buďto jako klasický sklep nebo prostor pro nové pokoje, pokusy, party či bazén nebo cokoliv vás napadne. Jako ukázku jsem vytvořil ve spodní části bazén.
Tip: přesná hloubka sklepa
Na stěnu vytvořeného sklepa dejte nějakou tapetu, která má na horním okraji jinou barvu než na dolním. Já konkrétně použila malbu "Červená vlna" s okopovou římsou
v bílém dřevě pro snazší rozlišení mezi barvami. Snižujte zeminu dokud se vám objeví nejspodnější část malby - kde končí spodní stěna bílou čarou, tam by měla být podlaha. Poté už jen dorovnejte zem podle tohoto čtverečku.

Vlevo - správná výška
Vpravo - špatná výška
zdroj: thesims2love-poradna.blog.cz
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama


Jsem v :








Pomoc